H Tack TMI Greece δημιουργεί την πρώτη ολοκληρωμένη εκπαιδευτική Ακαδημία ανάπτυξης δεξιοτήτων για τους επαγγελματίες του ασφαλιστικού κλάδου. Insurance Accelerator Academy.
Το συγκεκριμένο project αποτελεί αποτέλεσμα μίας πολύ δυνατής εκπαιδευτικής ομάδας τη Tack TMI Greece. Επιπλέον ήταν ένας προσωπικός στόχος – όνειρο της Στέλλας Ζουλινάκη που τα τελευταία 27 χρόνια αναγνωρίζει καθημερινά τις δυσκολίες και τις προκλήσεις του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
Ευχαριστούμε θερμά τα κάτωθι site για την ανακοίνωση του Δελτίου Τύπου
Insurance Daily , Insurance Forum, Aagora.gr
Τα τελευταία χρόνια, η πραγματικότητα στον ασφαλιστικό κλάδο αλλάζει καθημερινά. Οι οικονομικές εξελίξεις, η κλιματική κρίση, οι διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών, η τεχνολογική πρόοδος και η επιτακτική ανάγκη για νέες δεξιότητες, είναι μερικοί μόνο από τους παράγοντες που τον επηρεάζουν.
Η Tack TMI™, ένας αναγνωρισμένος εκπαιδευτικός οργανισμός σε παγκόσμιο επίπεδο, με παρουσία σε πάνω από 55 χώρες τα τελευταία 110 χρόνια, που παρέχει ολιστικές εκπαιδευτικές λύσεις και προγράμματα σε εργαζόμενους και στελέχη επιχειρήσεων, αντιλαμβανόμενη τις προκλήσεις αλλά και τις δυνατότητες που προκύπτουν από τις παραπάνω αλλαγές στον ασφαλιστικό κλάδο, δημιούργησε την 1η ολοκληρωμένη Ακαδημία ανάπτυξης δεξιοτήτων (soft skills) για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, με σκοπό την βιωσιμότητα και προαγωγή του ασφαλιστικού θεσμού και επαγγέλματος: Την Insurance Accelerator Academy.
Στόχος της Ακαδημίας είναι η αναβάθμιση του ρόλου των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των διευθυντικών στελεχών και εν τέλει η επαγγελματική τους αριστεία, προσφέροντάς τους κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις, που θα βελτιώσουν τις δεξιότητες τους στην επικοινωνία και συνεργασία, θα αναβαθμίσουν τις διαπραγματευτικές τους ικανότητες, θα αυξήσουν το ποσοστό των επιτυχημένων πωλήσεών τους, αλλά και θα τους βοηθήσουν να διοικούν και να αναπτύσσουν τις ομάδες τους, ασκώντας αποτελεσματική Ηγεσία.
Η Ακαδημία έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει όλες τις περιοχές αναγκών σε soft skills του ασφαλιστικού κλάδου. Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στο να παρακολουθήσουν το σύνολο του προγράμματος της Insurance Accelerator Academy (160 ώρες), με σκοπό την τελική πιστοποίηση από επίσημο, αναγνωρισμένο φορέα πιστοποίησης (ACTA του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) ή να δημιουργήσουν ένα εξατομικευμένο, tailor made εκπαιδευτικό πρόγραμμα, με επιλογή συγκεκριμένων ενοτήτων, βάσει των αναγκών και επιθυμιών τους με βεβαίωση παρακολούθησης από την Tack TMI™ Greece.
Οι εκπαιδεύσεις πραγματοποιούνται από έμπειρους και πιστοποιημένους facilitators, trainers και coaches που απαρτίζουν την ομάδα της Tack TMI™ Greece, ενώ η εξειδικευμένη ομάδα του learning design της εταιρείας, είναι έτοιμη να δημιουργήσει το κατάλληλο πρόγραμμα, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις δυνατότητες κάθε ενδιαφερόμενου. Επικεφαλής της Insurance Accelerator Academy της TACK TMI είναι ο κος Γιάννης Γεωργακόπουλος, (Practice Leader, Trainer, Accredited Business Coach), της Tack TMI, με μεγάλη εμπειρία ως εισηγητής/ facilitator σε πολυάριθμα προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού μεγάλων ασφαλιστικών εταιρειών, σε περιοχές όπως η αποτελεσματική Ηγεσία, Οι Πωλήσεις, η Εξυπηρέτηση Πελατών, η Θετική Επιρροή, οι Διαπραγματευτικές δεξιότητες κ.α. Στο δυναμικό της Insurance Accelerator Academy έχει ενταχθεί και η κα Στέλλα Ζουλινάκη, Life Business Coach, Sales Mentor, EMCC Accreditation, Senior Practitioner καταξιωμένο στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο.
Στην Tack TMI Greece πιστεύουμε πολύ στη μεθοδολογία του blended learning, που είναι το αποτέλεσμα κατάλληλου συνδυασμού διαφορετικών εκπαιδευτικών μεθόδων, όπως του eLearning, του instructor-led training, του on the job training, του coaching καθώς και όλων των εκπαιδευτικών τεχνικών και εργαλείων, για να δημιουργούμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία εκπαίδευσης.
Για το λόγο αυτό ενισχύουμε την εκπαιδευτική διαδικασία με όσο το δυνατόν περισσότερες και διαφορετικού τύπου εμπειρίες και βιωματικές δραστηριότητες, που ανταποκρίνονται στη φυσιογνωμία και τις διαφορετικές μαθησιακές προτιμήσεις των εκπαιδευόμενων, ώστε να εξασφαλίζουμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό την αφομοίωση της γνώσης και την αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών από την πλευρά τους.