Ως ασφαλιστικό πρακτορείο διαθέτουμε συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά .
Αυτά τα στοιχεία καλύπτουν το φάσμα από τον επαγγελματισμό και τη γνώση μέχρι τον τρόπο διαχείρισης και την εξυπηρέτηση των πελατών. Παρακάτω είναι ένας κατάλογος με ενδεικτικά στοιχεία :
1.Άδεια και Εξειδίκευση: Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κάθε εταιρίας εξαρτάται, ολοένα και περισσότερο, από τους ανθρώπους που εργάζονται και δημιουργούν σε αυτή. Στην Feel Safe Insurance Agent & Coach επενδύουμε στην τεχνογνωσία και εξειδίκευση των ανθρώπων. Μέσα από συνεχόμενη εκπαίδευση τους σε σεμινάρια ασφαλιστικών προϊόντων, πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών κ.α.
Το δυναμικό μας επαναπιστοποιεί κάθε χρόνο τις γνώσεις του βάσει και των απαιτήσεών της Τράπεζάς της Ελλάδος.
2.Γνώση και Εμπειρία: H καλή γνώση του ασφαλιστικού τομέα, των προϊόντων και των υπηρεσιών ασφάλισης είναι απαραίτητη. Η πολυετή εμπειρία μας (το 2023 -26 έτη ) και συνεργασία με την πλειοψηφία των ασφαλιστικών εταιριών εμπλουτίζει την φαρέτρα των προτάσεων – λύσεων που παρέχονται στους πελάτες για κατάλληλη κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών.
3. Εξυπηρέτηση Πελατών: Η ικανότητα να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών είναι κρίσιμη. Σε πρόσφατη έρευνα ικανοποίηση των πελατών μας στα σχόλια τους ανάφεραν ότι είμαστε φιλικοί, συνεπείς προσβάσιμοι, διαθέσιμοι και πρόθυμοι να ανταποκριθούμε σε ερωτήσεις και στα αιτήματα των πελατών μας. Έχουμε δημιουργήσει ειδικά εγχειρίδια συνεργασίας και διαδικασίες για την προ συμβατική ενημέρωση, την εξυπηρέτηση κατά την σύναψη συνεργασίας και το after sales service καθώς διαδικασίες για την διαχείριση παράπονων και αποζημιώσεων
4.Επαγγελματική Ηθική: Η ειλικρίνεια, η δεοντολογία και ο σεβασμός είναι απαραίτητα συστατικά μιας συνεργασίας . Στόχος να προσφέρονται οι καλύτερες συμβουλές για τα συμφέροντα των πελατών μας καθώς και να τηρείται σεβασμός του ανταγωνισμού και των συναδέλφων επαγγελματιών του κλάδου.
5.Καλή Επικοινωνία: Είναι η επικοινωνία με τους πελάτες να γίνεται σε απλή γλώσσα και να ανταποκρίνεστε στις ανάγκες των πελατών σας. Στην Feel Safe Insurance Agent & Coach έχουμε καλλιεργήσει δεξιότητες ενεργητικής ακρόασης και εξυπηρέτησης πελατών, συζητάμε με το πελάτη αφουγκραζόμαστε με ενσυναίσθηση τους προβληματισμούς του , χρησιμοποιούμε χρήσιμα εργαλεία για τη ανίχνευση των αναγκών του ,αφυπνίζουμε μέσω δράσεων και καμπανιών το κοινό ώστε να αναπτύσσει ασφαλιστική συνείδηση και τέλος παρουσιάζουμε τις λύσεις και τα προϊόντα με απλά λόγια ώστε να κατανοεί όχι τα τεχνητά χαρακτηριστικά αλλά το όφελος που έχει να λάβει.
6.Κατανόηση των Αναγκών: Πρωταρχικός μας στόχος είναι η κατανόηση των αναγκών του πελάτη μας και η κατάλληλη μελέτη που βάσει των προτεραιοτήτων του θα του προσφέρει την συνθήκη που οραματιζόμαστε ιδανικά για το πελατολόγιο μας , την Ειρήνη του Νου δηλαδή την ηρεμία μυαλού για την διαχείριση του ρίσκου ενός αναπάντεχου γεγονότος.
7.Δικτύωση: Στοχεύουμε στην δυνατότητα να δημιουργήσουμε και να διατηρήσουμε δίκτυα με πελάτες, συνεργάτες και άλλα επαγγελματικά πρόσωπα είναι σημαντική για την επιτυχία του πρακτορείου μας.
8.Καλή Διαχείριση: Η διαχείριση του χρόνου, των πελατών, των επαφών και των πληροφοριών είναι κρίσιμη για να διατηρήσουμε την οργάνωση και την αποτελεσματικότητα. Για αυτό το λόγο εκπαιδευόμαστε συνεχώς και επενδύουμε σε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και μεθόδους που θα μας εφοδιάσουν και θα μας εμπνεύσουν για καινοτομία και ευημερία.
9.Καινοτομία: Είμαστε ανοιχτοί σε νέες τεχνολογίες και τρόπους παροχής υπηρεσιών για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί και πρωτοπόροι σε παροχή υπηρεσιών που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες του πελατολογίου μας .
10.Προσαρμοστικότητα: Ο ασφαλιστικός τομέας μπορεί να αλλάζει συχνά. Στόχος μας να είμαστε έτοιμοι να προσαρμοστούμε σε νέες προκλήσεις και αλλαγές.