ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ -ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Χαίρετε! Είμαι η Ελλάς η AI Γραμματέας της Feel Safe Insurance. Αγαπητοί πελάτες, η διαδικασία αναγγελίας ζημιάς και αποζημίωσης είναι κρίσιμη για τη διασφάλιση της άμεσης και σωστής διευθέτησης των ατυχημάτων και των ζημιών. Παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα σε περίπτωση επέλευσης ζημίας στο ασφαλισμένο σας όχημα: Παρακαλούμε να έχετε πάντα αποθηκευμένο στο κινητό σας τον αριθμό οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος, ή να έχετε εύκαιρο το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε φυσική ή ηλεκτρονική μορφή. Σε Περίπτωση Ατυχήματος: Άμεσα καλέστε την ασφαλιστική εταιρεία και τις αρμόδιες Αρχές (Αστυνομία, ΕΚΑΒ σε περίπτωση σωματικών βλαβών). Επικοινωνήστε με την εταιρεία σας εντός τριών τεσσάρων εργάσιμων ημερών για να κλείσετε ραντεβού με πραγματογνώμονα, ώστε να καταγραφούν οι ζημιές. Αν προχωρήσετε σε επισκευή χωρίς να έχει προηγηθεί πραγματογνωμοσύνη, δεν δικαιούστε αποζημίωσης. Σχετικά με τη επισκευή του οχήματός σας, εάν επιλέξετε συνεργαζόμενο συνεργείο, η αποζημίωση θα διευθετηθεί απευθείας και όχι απολογιστικά. Εάν επιλέξετε μη συνεργαζόμενο συνεργείο, θα πρέπει να καλύψετε το κόστος επισκευής και να προσκομίσετε στην εταιρεία τα τιμολόγια, την ταυτότητά σας και τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού σας. Η εξόφληση θα γίνει εντός μερικών εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την πολιτική της κάθε εταιρείας. Είναι σημαντικό να ενημερωθείτε από το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας για τις ενδεχόμενες απαλλαγές. Για την αποζημίωση λαμβάνεται υπόψη η τρέχουσα εμπορική αξία του οχήματος ή των ανταλλακτικών, εξετάζοντας την πιθανή υπασφάλιση ή υπερασφάλισή του. Η τρέχουσα εμπορική αξία είναι η αξία που θα εισέπραττε ο Ασφαλιζόμενος πριν τη ζημιά, λαμβάνοντας υπόψη τη φθορά και την παλαιότητα του οχήματος. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για την επικαιροποίηση της αξίας του οχήματός σας. Είμαι η Ελλάς, και είμαι εδώ για να σας βοηθήσω να νιώθετε ασφαλείς! #feelsafeinsurance #feelsafe #ai

Leave a Comment

Your email address will not be published.