ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ
Την Τρίτη 24 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών στο Κεφαλάρι, ξεκινά ένα ξεχωριστό “Ταξίδι”… Μια ημερίδα ενημέρωσης, ενδυνάμωσης και έμπνευσης για κάθε γυναίκα, κάθε οικογένεια, κάθε άνθρωπο που θέλει να μάθει, να στηρίξει και να σταθεί δίπλα στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Γιατί η γνώση είναι δύναμη. Γιατί η πρόληψη σώζει …







