Η εταιρεία μας Feel Safe Insurance Agents & Coaching ΙΚΕ και η Νόμιμη Εκπρόσωπός της Ζουλινάκη Στυλιανή είναι εγγεγραμμένη στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αρ.μητρώου 394336 και αρ.ειδικού μητρώου διαμεσολάβησης 8133 και 1326 αντίστοιχα
Η εγγραφή μας με τα παραπάνω στοιχεία στο οικείο Επαγγελματικό Επιμελητήριο μπορεί να εξακριβωθεί μέσω του διαδικτυακού συνδέσμου http://insuranceregistry.uhc.gr/
που τηρείται στο Ενιαίο Σημείο Πληροφόρησης Ενεργών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (Κ.Ε.Ε.Ε.).
Για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών του με διανομείς ασφαλιστικών προϊόντων, ο πελάτης μπορεί να προσφεύγει και στα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία αρμόδια όργανα ή φορείς, όπως ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ο οποίος συστάθηκε με το ν. 3297/2004 (Α’ 259) ή άλλος φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών νόμιμα καταχωρημένος στο Μητρώο της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.
Πολιτική Διαχείρισης αιτιάσεων
Στο πλαίσιο εφαρμογής της αρ. Πράξης Εκτελεστικής Επιτροπής 122/3/15.12.2014 <<Εξέταση αιτιάσεων από Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές>> της Τράπεζας της Ελλάδος, με την παρούσα Πολιτική διασφαλίζεται η διαδικασία διαχείρισης αιτιάσεων από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή στο κανονιστικό πλαίσιο που ορίζει η Τράπεζα της Ελλάδος για την έγκαιρη, πλήρη, δίκαιη και με γνώμονα την καλή πίστη διερεύνηση και διαχείριση των αιτιάσεων.
Ορισμοί Αιτίαση
Θεωρείται η προς τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή δήλωση δυσαρέσκειας από πρόσωπο που γίνεται αποδέκτης των υπηρεσιών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης του ιδίου ή των συνεργατών του. Δε θεωρείται αιτίαση η αναγγελία απαιτήσεων ή η αίτηση αποζημίωσης ή ένα απλό αίτημα σχετικά με ασφαλιστήριο ή παροχή διευκρινίσεων.
Αιτιώμενος θεωρείται το πρόσωπο που διαθέτει τις προϋποθέσεις για υποβολή αιτίασης προς εξέταση από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή και έχει υποβάλει Αιτίαση δηλ., αυτός που γίνεται αποδέκτης των υπηρεσιών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
Σκοπός Διαχείρισης Αιτιάσεων
Η Διαχείριση αιτιάσεων σκοπό έχει τη διασφάλιση δίκαιης, ουσιαστικής και αντικειμενικής διερεύνησης των αιτιάσεων με γνώμονα την καλή πίστη, με συγκέντρωση και πλήρη επεξεργασία
κάθε συναφούς και σχετικού στοιχείου και πληροφορίας και παράλληλο εντοπισμό και αποτελεσματική καταπολέμηση τυχόν σύγκρουσης συμφερόντων.
Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής καθορίζει τη δέουσα διαδικασία για την παρακολούθηση, ανάλυση και ανταπόκριση σε συνεχή βάση, των Αιτιάσεων και με την καταγραφή τυχόν αδυναμιών και ελλείψεων της εσωτερικής διαδικασίας και προτάσεις κα μέτρα εξάλειψη αυτών.
Οργανωτική Διαδικασία
Κάθε Αιτίαση που υποβάλλεται στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή (από τον Αιτιώμενο προσωπικά, με ταχυδρομείο, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.λ.π.), παραδίδεται/προωθείται αυθημερόν από τον παραλήπτη στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ή στον υπεύθυνο Λειτουργίας Διαχείρισης Αιτιάσεων.
Διαδικασία επιβεβαίωσης υποβολής Αιτιάσεων
Τρόποι αποδοχής της αιτίασης:
- α. Με ταχυδρομείο στη διεύθυνση Μάρκου Μπότσαρη 4, Αιγάλεω, Τ.Κ. 12241
- β. Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο complainfeelsafeinsurance@gmail.com
- γ. Προσωπικά από τον Αιτιώμενο
Επιβεβαίωση παραλαβής αιτίασης
Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής οφείλει να επιβεβαιώνει την ίδια μέρα στον αποστολέα με τρόπο ανάλογο της υποβολής της αιτίασης (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή επιστολή) για την παραλαβή της Αιτίασης και παραδίδει απόδειξη παραλαβής της Αιτίασης. Επισυνάπτει την συνοπτική περιγραφή της διαδικασίας διαχείρισης Αιτιάσεων που ακολουθεί σε γλώσσα απλή και κατανοητή, ενημερώνει για τα στοιχεία επικοινωνίας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, κ.λπ.) του υπεύθυνου διαχείρισης των Αιτιάσεων καθώς και για λοιπές Αρχές Εξωδικαστικής Επίλυσης Αιτιάσεων (π.χ. Συνήγορος του Καταναλωτή) στις οποίες έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί ο καταναλωτής.
Τήρηση Μητρώου Αιτιάσεων
Απάντηση Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή επί Αιτιάσεων
Ενημέρωση Καταναλωτών
Αναφορές Υπευθύνου Λειτουργίας Διαχείρισης Αιτιάσεων