Οι Millennials και η Gen Z είναι οι 2 τελευταίες γενιές που είναι οι επόμενες παραγωγικές γενιές στην αγορά εργασίας. Στους Millennials εντάσσονται όσοι έχουν γεννηθεί μετά το 1981 ενώ στην γενιά Ζ όσου έχουν γεννηθεί μετά το 1995. Πολύ σύντομα αναμένεται να καλύψουν το 75% του συνολικού εργατικού δυναμικού, φέροντας νέες ισορροπίες στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, ανατρέποντας παράλληλα και τις πολιτικές των εταιρειών για την προσέγγιση των καταναλωτών, αποτελώντας πλέον την πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού.
Οι δύο αυτές γενιές έχουν μεγαλώσει με την τεχνολογία, και είναι μέρος της καθημερινότητας χρησιμοποιώντας την για την κάλυψη εύκολη κάλυψη των αναγκών.Όσο οι νέες γενιές αποκτούν σταθερά εισοδήματα και εδραιώνονται στο επαγγελματικό τους περιβάλλον λαμβάνουν σημαντικές αποφάσεις για τη ζωή τους, όπως να παντρευτούν και να αποκτήσουν παιδιά ή την αγορά ενός αυτοκινήτου ή ενός σπιτιού, ανακαλύπτοντας με τον τρόπο αυτό ίσως και για πρώτη φορά τα οφέλη της ιδιωτικής ασφάλισης.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 46% των ερωτηθέντων της γενιάς Gen Z και το 43% των Millennials επιθυμούν περισσότερο να λαμβάνουν συμβουλές από τον ασφαλιστικό τους πράκτορα ή τον μεσίτη τους, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες γενιές: 21% της Gen X, 36% των Baby Boomers και το 29% της Silent Generation (Σιωπηλή Γενιά).
Οι νεότερες γενιές είναι επίσης, πιο δεκτικές στο να ζητήσουν από τον πράκτορά τους ή τον μεσίτη τους να τους εκπαιδεύσει σχετικά με το πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν να ταιριάζουν με τους μακροπρόθεσμους στόχους τους. Ειδικότερα, η πλειοψηφία της Gen Z και των Millennials (53% και για τους δύο) επιθυμεί την εκπαίδευση από τον πράκτορα ή τον μεσίτη, σε σύγκριση με περίπου δύο στους πέντε (40%) της Gen X και των Baby Boomers.
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν κριτικές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν επιλέγουν έναν πράκτορα ή έναν μεσίτη για να τους συμβουλεύσει. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες της Gen Z (94%) και των Millennials (89%) βασίζονται στις κριτικές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πριν επιλέξουν έναν πράκτορα, σε σύγκριση με το 64% της Gen X και το 56% των Baby Boomers.
- Οι νεότερες γενιές τείνουν να έχουν λιγότερες ασφαλιστικές καλύψεις από τις παλαιότερες γενιές και περισσότερο από το ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων διαθέτουν ένα πρόσθετο ασφαλιστικό προϊόν, όπως κάλυψη αστικής ευθύνης ή πολύτιμων αντικειμένων. Ένα μεγάλο ποσοστό των γενιών, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό οι νεότερες (80% της Gen Z και το 83% των Millennials), συνεργάζονται με ασφαλιστικούς πράκτορες. Μεταξύ όλων των ερωτηθέντων, το 46% προτιμά να αγοράζει ασφάλειες μέσω ανεξάρτητου πράκτορα, σύμφωνα με τη μελέτη.
- Τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας ή ο μεσίτης να ακούει τις ανάγκες τους. Οι ερωτηθέντες έδωσαν επίσης μεγάλη αξία στην ανταπόκριση του πράκτορα ή του μεσίτη τους (69%) αλλά στις γνώσεις που διαθέτουν σχετικά με τον ασφαλιστικό κλάδο (68%). Μόνο το 51% δήλωσε ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας να κατέχει πιστοποιήσεις.
- Η Gen Z είναι η γενιά που είναι πιο πιθανό να συμφωνήσει απόλυτα ότι χρειάζεται έναν πράκτορα για να καθορίσει τους στόχους και τις προκλήσεις της. Περίπου το 44% αισθάνεται έτσι, έναντι 29% των ερωτηθέντων της Gen X και 19% των Baby Boomers.
- Όταν ζητήθηκε να αξιολογήσουν τις μεθόδους διαφήμισης που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστές, οι κριτικές πελατών στο διαδίκτυο και το από στόμα σε στόμα βαθμολογήθηκαν ως οι πιο αξιόπιστες. Τα βίντεο-μαρτυρίες πελατών, το marketing από influencers καθώς και οι διαφημίσεις, θεωρούνται λιγότερο έμπιστα.
#stellazoulinaki #feelsafeinsurance #insurancetips #millennials #genz #genx #boomers #survey #insurance #market